Friday, December 10, 2010

serulingsepi


14 hari ku mencari dirimu
Untuk menanyakan dimanakah dirimu
14 hari ku datangi rumahmu
Agar engkau tahu tertatihku menunggumu

Aku kangen sama kamu
Apa kamu udah gak sayang aku

Maafkanlah aku lari dari kenyataan
Bukan karena aku tak punyai rasa sayang
Maafkanlah aku mencoba ‘tuk berlari
Karena satu hati engkau pasti kan mengerti

Kamu pacar terbaikku
Walau hanya sekejab di hatiku

Reff:
Mengapa hanya sekejab saja
Ku merasakan indahnya dengan dirimu
Mengapa hanya untaian kata
Ku rasa tiada sempurna cerita cinta kita

Back to Reff: 2x.....
suda pasti semua nk thu knp aku upload lgu nie kan???lagu nie bnyk berkaitan ngn kisah cinte aku ngn die,,tp 2 kisah lama,,aku skrng ingin memulakan hidup baru,,,hidup baru tnpa kehadiran die di sisi,,mmg agak payah,,,tp aku trpakse kuatkan semangat tuk mse dpn aku,,,lagi pn,,,aku x nk menyesal di kemudian hari dek kerana terikut ngan perasaan sendri,,,oleh kerana ibubapa ku mmberi harapan yg agak tinggi trhadap aku,jd aku x sanggup nk lukekan hati mereka,,,sebagai seorng anak dan juge merupakan seorng pelajar di universiti temptan,,aku patut harus n wajib menunaikan tnggungjwb itu ngn penuh dedikasi n penuh komitment,,bkn pe,,tuk jamin mse depan aku jgk,,,aku pasti korng pn mst ader tnggungjwb masing2 kan??aku hrp korng pn berusha keras tuk menjage amanh yg telah DIA titpkan tuk korng...hum...x thu nk taip ape dah...sje je nk update blog nie,,,x nk tngk entry nie kosong...salam

0 comments:

Post a Comment