Friday, December 10, 2010

B.O.S.A.N

hum...aku selese ngn blog bru aku,,,x der pengacau...hahahaha...blh luahkn perasaan ikut ske hti aku je..p sdikit bosan ngn blog bru,,,blog bru...mklum le,,,x der ape yg best...lau bnde bru mesti sepi,,,aku lbh ske kekalkn nme blog aku seruling sepi,,,nk thu sb ape????aku sndri pn xthu sb ape aku ske nme 2,,,mgkn da sebati ngn jiwe kot...lgpn aku pmnt setia serunai senja,,,,p skrng serunai senja da hilang,,sob sob,,,,aku x thu nk ckp pe...p aku hrp,,,follower aku yg lme dpt mncri aku disini,,,amin,,,p lau x dpt pn,,,aku blh tmbh knlan bru...aku x thu nk pe lg...anyway...selamt berkenalan,......hahahahahaha...hum,,,sebut psl bosan nie,,,aku mmg sngt bosan skrng,,erghhhh!!!lau p kelas aku tension,,lau cuti pnjng bosan le plak,,,x thu nk bt pe mse cuti nie,,,p bercuti???bosan,,,jumpe mmbr???dorng sebuk,,,,aku???AKU TERPKSE DUK KAT UMAH!!!bersendrian,,,2 le sbnye aku bt blog,,,bke fb,,,tuk hlngkn rse bosan n brknlan ngn mmbr2 bru,,,

0 comments:

Post a Comment